اطلاعات عمومی

یک آشپزخانه مدرن طراحی کنید

یک آشپزخانه مدرن با خطوط تمیز و دکورهای مینیمالیستی ایجاد می شود. این نگاهی سرد به آشپزخانه نیست بلکه نگاهی ساده و زیبا با عملکرد و فضای ذخیره سازی فراوان برای طراحی یک آشپزخانه مدرن است. ببینید چگونه با ایده های تزیین آشپزخانه مدرن می توانید طراحی معاصر خود را ایجاد کنید.

اشتراک گذاری

یک آشپزخانه مدرن طراحی کنید

یک آشپزخانه مدرن طراحی کنید

یک آشپزخانه مدرن با خطوط تمیز و دکورهای مینیمالیستی ایجاد می شود. این نگاهی سرد به آشپزخانه نیست بلکه نگاهی ساده و زیبا با عملکرد و فضای ذخیره سازی فراوان برای طراحی یک آشپزخانه مدرن است. ببینید چگونه با ایده های تزیین آشپزخانه مدرن می توانید طراحی معاصر خود را ایجاد کنید.

طراحی آشپزخانه به معنای اساسی به این سادگی نیست. با گزینه های زیادی برای سخت افزار کابینت ، کاشی ، پرده ، نورپردازی و کفپوش ، می توانید یک آشپزخانه مدرن با عناصر کاربردی طراحی کنید که دارای یک سبک کلی باشد. با استفاده از بافت های طبیعی و رنگ های مختلف ، یک آشپزخانه مدرن جذاب و جالب بسازید. در زیر برخی از ایده های طراحی آشپزخانه مدرن ما را امتحان کنید تا خانه خود را با استفاده از یک آشپزخانه زیبا، جلوه زیباتری ببخشید.

کابینت ها:

کابینت های تیره در طراحی آشپزخانه مدرن محبوب هستند. رنگ اسپرسو و رنگ مات به کابینت های تیره رنگ غنی می بخشد و لوازم و وسایل سرد که اغلب در آشپزخانه های مدرن یافت می شوند را گرم می کند در حالی که هنوز زیبا و معاصر به نظر می رسند این نوع کابینت ها اما می توان از رنگ های دیگر نیز برای آشپزخانه مدرن خود استفاده کنید. 

فولاد ضد زنگ

فولاد ضد زنگ تمیز و زیبا مدرنیت را فریاد می زند. همچنین یک سطح عالی برای آشپزخانه است ، جایی که لازم است سطوح را پاک کنید و اغلب مواد غذایی نیز به راحتی تمیز می شود. لوازم خانگی از جنس استنلس استیل ، شیرآلات ، سخت افزار ، هودهای برد ، و حتی سینک ظرفشویی های مدرن جلوه ای ساده به آشپزخانه شما می دهند. از آنجا که انواع مختلفی از محصولات در پایان از جنس استنلس استیل موجود است ، ترکیب مواد در طرح آشپزخانه مدرن بسیار آسان است.

چوب بلوند

چوب های بور ، به ویژه هنگامی که با فولاد ضد زنگ جفت شوند ، در طراحی های آشپزخانه مدرن شور و نشاط می بخشند. کابینت ها ، کف ، جزایر یا حتی میزهای پیشخوان می توانند گرمای چوب سبک را نشان دهند. کابینت آشپزخانه مدرن را با عناصر تیره تر در طول طراحی متعادل کنید. در آشپزخانه مدرن ، کف کاشی های تیره برای جذابیت از کابینت های سبک به رنگ قهوه ای روشن استفاده کنید.

پیشخوان های مرمر

این نوع صفحات در آشپزخانه ها از سنگ مرمر ساخته می شود و مد روز و همیشگی هستند. سنگ مرمر اغلب دارای چرخشهای خاکستری در الگوی طبیعی است که به خوبی با عناصر ضد زنگ فولادی جفت می شود. سطوح مرمر متخلخل هستند ، بنابراین برای جلوگیری از ایجاد لکه ها ، بلافاصله لکه ها را پاک کنید و هرگز غذا را مستقیم بر روی میز نکشید.

کابینت های نگارنگ

یکی دیگر از مدل محبوب آشپزخانه مدرن ، رنگ آمیزی کابینت ها با رنگ های پر جنب و جوش است. بقیه طرح آشپزخانه اغلب خنثی است تا فضای شما را خیلی بزرگ نشان ندهند. نارنجی سوخته ، سبز زمردی ، آبی سرمه ای ای از رنگ های سرگرم کننده ای برای استفاده هستند که اگر با سخت افزارهای براق و سطوح فلزی جفت شوند ، هنوز هم مدرن به نظر می رسند. این یک مدل آسان است که در چیدمان آشپزخانه مدرن امتحان می شود.

وسایل هندسی

وسایل روشنایی ، چه یک لوستر بزرگ یا آویزهای متعدد باشد،  می توانند بلافاصله سبک مدرن را به آشپزخانه اضافه کنند. کسانی که دارای اشکال هندسی و خطوط تمیز هستند به خصوص محبوب هستند. وسایل روشنایی با عناصر گرد راهی عالی برای شکستن لبه های ساده و مربع شکل آشپزخانه مدرن هستند. مبلمان آشپزخانه مدرن مانند صندلی های یکپارچه و میزهای گرد نیز می توانند طراحی را بهتر کند.

کاشی هایی متری

کاشی متری سفید به دلیل در دسترس بودن برای بسیاری از سبک های مختلف آشپزخانه استفاده می شود. خطوط واضح و سطح براق کاشی با ظاهر ساده دکوراسیون آشپزخانه مدرن مطابقت دارد. برای اینکه به این کاشی سفید پایه کمی جلوه بیشتری بدهید ، سعی کنید در مقیاس بزرگ ، دیوار پشتی را تا سقف گسترش دهید یا از دوغاب تیره استفاده کنید تا ظاهر شود. دیوارهای کاملاً سفید باعث بازتر نشان دادن فضا شده و گزینه ای مناسب برای طراحی مدرن آشپزخانه کوچک است.

قفسه باز

قفسه های باز هم به عنوان فضایی برای نگهداری و تزیین عمل می کنند. قفسه های استنلس استیل با رنگ خنثی به ظروف و لوازم جانبی اجازه می دهد تا در آشپزخانه مدرن خودنمایی کنند. تبدیل کابینت به قفسه باز ، درب کابینت را از بین می برد و آشپزخانه ای را به خصوص در آشپزخانه های سبک سنتی که در خانه ها و آپارتمان های قدیمی یافت می شود، نیز اینگونه کابینت ها با قفسه باز نیز دیده می شود.

موزاییک های هنرمندانه

کاشی های موزاییکی رنگارنگ با به کاربردن خطوط تمیز سبک مدرن را حفظ می کنند اما براق و برای گرم نشان دادن رنگ به شکل سفارشی سازی می توان رنگ های دیگر را نیز اضافه کرد. طرحی را انتخاب کنید که دارای یک رنگ باشد یا چند رنگ ، کاشی معرق راهی آسان برای گره زدن عناصر رنگی (مانند فرش ، صندلی و حوله) در یک طراحی مدرن و جذاب آشپزخانه است.

آشپزخانه های مینیمالیستی

آشپزخانه های مینیمالیستی از سادگی و سبک مدرن استقبال می کنند. این طرح های تجزیه شده با خطوط تمیز و سطوح براق متمایز می شوند ، اما همچنان می توانند شکل خاصی داشته باشند. این ایده های آشپزخانه مینیمالیستی را برای یک فضای آشپزی شیک و کاربردی اعمال کنید.

در کل آشپزخانه مدرن در اصل آن نوع آشپزخانه ها است که سعی می شود وسایل در آن کمتر نشان داده شده و یا از رنگ های مات برای کابینت ها استفاده شود۷ این نوع آشپزخانه ها امروزه با وجود انواع کابینت و رنگ های متنوع نیز دکوراسیون جذابی خواهند داشت. آشپزخانه مدرن در ایران نیز طرفداران زیادی دارد و معمولا افراد زیادی علاقمند به استفاده از دکوراسیون این نوع آشپزخانه ها است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران و مشاوران سایت در ارتباط باشید. انها در این باره بیشتر به شما کمک می کنند.

 

 

 

0 نظرات

نظری ثبت نشده است

افزودن نظر جدید

لینک کوتاه