اخبار نالینو

همزمان با فرا رسیدن خجسته میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)انجام شد: برگزاری آیین بزرگداشت روز مادر و تجلیل از بانوان و مادران در گروه تولیدی و صنعتی نالینو

به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد پر خیر و برکت حضرت صدیقه ی کبری (س) و پاسداشت مقام زنان و مادران ، مراسم بزرگداشت و تقدیری به همت مجموعه نالینو برگزار شد.

اشتراک گذاری

به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد پر خیر و برکت حضرت صدیقه ی کبری (س) و پاسداشت مقام زنان و مادران ، مراسم بزرگداشت و تقدیری به همت مجموعه نالینو برگزار شد. به گزارش روابط عمومی گروه نالینو، در این مراسم که با حضور بانوان مجموعه، مدیران و کارکنان آن برگزار شد، آقای حسین قنطار رئیس هیئت مدیره گروه پانیذ سازان دانا، ضمن سپاس و تقدیر از زحمات بانوان اظهار داشت: زنان منشاء خیرات و برکات در زندگی و در جامعه هستند و به همین واسطه بایستی همیشه و نه فقط در یک روز خاص، قدران حضور آنان باشیم. وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بانوان همواره وظایف خطیری را بر عهده دارند، هم به امورات منزل و فرزندان رسیدگی کرده و هم حضوری تاثیر گذار و فعال در محل کار دارند و از این بابت در خور تحسینند چراکه در هر دو عرصه به خوبی و با تعهد تمام ایفای نقش می کنند. گفتنی است در ادامه این مراسم با تقدیم هدایایی به رسم سپاس و یاد بود از مقام مادران و بانوان حاضر در گروه تولیدی و صنعتی نالینو تقدیر به عمل آمد.

0 نظرات

نظری ثبت نشده است

افزودن نظر جدید

لینک کوتاه