اخبار نالینو

نالینو بازهم در صدر کارآفرینان برتر کشور

نوراله‌زاده طی مراسمی با اهدای جوایز، از کارآفرینان برتر استان تهران در محل ستاد مرکزی صندوق کارآفرینی امید تقدیر کرد.

اشتراک گذاری

نوراله‌زاده طی مراسمی با اهدای جوایز، از کارآفرینان برتر استان تهران در محل ستاد مرکزی صندوق کارآفرینی امید تقدیر کرد. مراسم تقدیر از کارآفرینان برتر، ساعت 10 صبح روز چهارشنبه، سوم شهریور در سالن همایش‌های ستاد مرکزی صندوق کارآفرینی امید برگزار شد. در این مراسم که تعدادی از مدیران و معاونان صندوق و کارآفرینان حضور داشتند، مباحثی با هدف تسهیل فرایند دریافت مجوزها از دستگاه‌های مختلف مطرح و برای حل مسئله راهکار پیشنهاد شد. 

حسین قنطار، تولیدکنندۀ ظروف آشپزخانه با برند نالینو که سال‌هاست نسل‌درنسل به این حرفه اشتغال دارند، گفت: از صندوق کارآفرینی سپاسگزارم که با حرکت‌هایی به‌ظاهر کوچک، جریان‌های بزرگی در جامعه ایجاد کرد. محمدی، تولیدکنندۀ دیگری در سخنان خود گفت: پس از تشکر و تعارفات معمول، دوست دارم از برخی دستگاه‌ها به‌علت تأخیر و سنگ‌اندازی در مسیر کارآفرینان انتقاد کنم. من درخواست وام داشتم و وقتی این وام مصوب شد و قرار شد پرداخت بشود، یک‌چهارم این مبلغ ارزش داشت. سیاست‌های مجلس محترم گاهی موجب ایجاد مشکلات عدیده‌ای می‌شود. دستگاه‌ها سلیقه‌ای عمل نکنند. 

در انتها، حکیم‌نیا، مدیر صندوق کارآفرینی استان تهران از کارآفرینان تشکر کرد و ضمن اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، آنان را به‌منزلۀ جهادگران اقتصادی برشمرد. نوراله‌زاده، ضمن بررسی مشکلات ایشان و اعطای قول مساعد برای تلاش حداکثری، از فعالیت‌های آنان تقدیر به عمل آورد. وی در ادامۀ جلسه، کتاب کارآفرینی و امید در ایران 1400 را به کارآفرینان حاضر در جلسه هدیه داد.  نوراله‌زاده خطاب به کارآفرینان گفت: هیچ هدیه‌ای ارزشمندتر و ماندگارتر از یک اثر هنری نیست.

0 نظرات

نظری ثبت نشده است

افزودن نظر جدید

لینک کوتاه