اخبار نالینو

مصاحبه با "سامان گلریز" سفیر برند نالینو در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی

نالینو اولین و تنها شرکت استاندارد در زمینه چدن در ایران است. وقتی من برای اولین بار پنج سال پیش در نمایشگاه بین المللی با ظروفشان آشنا شدم باورم نمی‌شد که ما در ایران چنین محصولی تولید کرده‌ایم و خیلی هیجان زده شدم، این هیجان زدگی من برای تولید چدن باعث شد که مدیران مجموعه مشتاق باشند که من سفیر برندشان باشم.

اشتراک گذاری

چرا انتخاب شما برند نالینو است؟این یک انتخاب دو طرفه بود، نالینو اولین و تنها  شرکت استاندارد در زمینه چدن در ایران است.  وقتی من برای اولین بار پنج سال پیش در نمایشگاه بین المللی با ظروفشان آشنا شدم باورم نمی‌شد که ما در ایران چنین محصولی تولید کرده‌ایم و خیلی هیجان زده شدم، این هیجان زدگی من برای تولید چدن باعث شد که مدیران مجموعه مشتاق باشند که من سفیر برندشان باشم.

چدن چه ویژگی‌هایی دارد و تاریخچه آن به کجا می‌رسد؟

چدن یکی از حرفه‌ای ترین ظروف آشپزی دنیا است، در هتل‌ها، رستوران‌های خیلی خوب و افرادی که به سلامت غذا و خانواده خود توجه می‌کنند و علاقه‌مند به غذاهای بدون روغن هستند بسیار مناسب است. قدیمی‌ترین کشورهایی که از چدن استفاده کرده‌اند چین و ایران هستند که جزء کشور‌هایی بودند که بسیار خوب بر روی این صنعت کار کردند. متاسفانه در بازه زمانی خاصی از زندگی‌ ایرانیان حذف شد و ما با این ظروف غریب شدیم که خداروشکر مجددا این فرهنگ در حال برگشت است و می‌توانیم آشپزی‌های خیلی جالبی با این ظروف انجام دهیم ، خصوصا برای کسانی که طبیعت دوست هستند این وسیله یکی از بهترین وسایل آشپزی در طبیعت می‎‌تواند باشد.

ویژگی دیگر این ظروف طرفدار محیط زیست بودن آن است شما زمانی که غذایی را داخل چدن می‌پزید و از روی گاز برمیدارید، 10 دقیقه تا یک ربع غذا در حال جوشیدن است آنقدر این ظرف حرارت را در خود خوب نگه می‌دارد که تا انتهای سرو غذا از دهن نمی‌افتد و طراوت اولیه خود را حفظ می‌کند. این ویژگی برای رستوران‌ها خیلی مفید می‌تواند باشد.

نالینو چه افتخاراتی در مسیرش داشته است؟

نالینو کارآفرین برتر سال ۱۳۹۷ شناخته شده که دارای چند نشانه استاندارد و برند برتر  سال های 94-92 است. نکته قابل توجه این است که تمام محصولات شرکت نالینو گارانتی شده و شما با خیال راحت می‌توانید از این ظروف استفاده کنید. من معتقدم نالینو یک شخصیت است و فارغ از تمام افتخارات در کیفیت محصولات نیز کاملا مشهود است به شخصه آنقدر با محصولات نالینو آشپزی کرده‌ام که عادتم شده چه زمانی دما را کم کنم، چه دمایی برای هر غذا مناسب است.

انتقاد یا پیشنهاد شما از این دوره نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی چیست؟

برگزار کنند‌گان نمایشگاه باید سلیقه خود را بالاتر برده و نتیجه نهایی خاص و زیبایی را با دکور، رنگ‌ها و نورها در نظر بگیرند. چون همه این نکات برای بازدیدکنندگان خیلی مهم می‌تواند باشد.

فکر می‌کنید حضور در نمایشگاه‌ چقدر می‌تواند موثر باشد؟

فرض کنید یک رستوران‌دار ایرانی می‌خواهد رستورانی تاسیس کند، در ابتدا باید به فکر ظروف که اصلی‌ترین رکن هر آشپزخانه است توجه کند، به بازار مراجعه می‌کند و با اجناس خارجی قیمت‌ بالا مواجه می‌شود، حال اگر همان شخص به نمایشگاه مراجعه کند و ظروف مختلف را در کنار هم ببیند متوجه خواهد شد اجنسان ایرانی باکیفیت را یک چهارم قیمت کالای خارجی می‌تواند خریداری کند. من معتقدم این فضا باعث بالا بردن آگاهی افراد می‌شود و امیدوارم شاهد بالا رفتن کیفیت دیگر برند‌های ایرانی و پیشرفت روز افزون آنها باشیم.

0 نظرات

نظری ثبت نشده است

افزودن نظر جدید

لینک کوتاه