اطلاعات عمومی

ظروف مورد استفاده در آشپزخانه های حرفه ای؟

اگرچه خرید ظروف آشپزخانه کوچکتر هزینه آنچنانی نداشته و با کمترین قیمت می توانید آنها را تهیه کنید، اما اگر بخواهید به صورت دائم از چنین ظروفی در آشپزخانه استفاده کنید، شاید در طولانی مدت دچار خرابی شده و از لیست شما کنار گذاشته شوند، بنابراین در دراز مدت می توانند هزینه بیشتری برای کسب و کار و یا خانه شما داشته باشند.

اشتراک گذاری

 

ظروف مورد استفاده در آشپزخانه های حرفه ای؟

بهترین و مناسب ترین ظروف آشپزخانه برای حرفه ای ها:

هنگام انتخاب لوازم مورد نیاز یک آشپزخانه و یا  هنگام بازگشایی یک رستوران جدید و حرفه ای و یا نوسازی یک رستوران موجود، انتخاب ظروف آشپزخانه مناسب برای موفقیت ضروری است.

باید توجه داشته باشید که آشپزخانه های مختلف می توانند تجهیزات اضافی  داشته باشند و یا این که سبک های مختلفی را انتخاب و پیرو آن باشند، بنابراین ممکن است در این مطلب به برخی از آنها اشاره نشده باشد. در عوض، ما ظروفی را که نیاز اساسی یک آشپزخانه حرفه ای است به شما معرفی می کنیم.

 

ما بر اساس گروه بندی های مختلف، لوازم یا ظروف مخصوص آشپزخانه را در این مطلب به پنج بخش مهم تقسیم کرده ایم.

  • ظروف پخت و پز
  •  ظروف کوچک آماده سازی
  • ظروف برودتی
  • ظروف ذخیره سازی
  • ظروف آماده سازی مواد غذایی

اگر به دنبال نوع خاصی از ظروف آشپزخانه هستید، می توانید از فروشگاه اینترنتی نالینو استفاده کنید.

 

ظروف کوچک آماده سازی مواد غذایی برای آشپزخانه حرفه ای:

مهمترین ظروف آشپزخانه، ابزار های کوچک آماده سازی غذا هستند که آشپز و یا سرآشپز و یا مادر خانه در آشپزخانه برای تهیه و پخت از آنها استفاده می کند. هنگام سفارش ظروف کوچک آماده سازی غذا برای آشپزخانه حرفه ای خود، اطمینان حاصل کنید که محصول مناسب را خریداری کرده اید، با خرید تمامی لوازم در ابتدای کار، دیگر نیازی به مراجعه دوباره برای خرید لوازم آشپزخانه نخواهید داشت. در اینجا لیست کوچکترین لوازم ضروری آماده سازی آشپزخانه برای شما آورده شده است:

 

چاقوهای سرآشپز: چاقو های با کیفیت جزو ضروری ترین ظروف آشپزخانه محسوب می شود. چاقوهای آشپزخانه نه تنها آماده سازی غذا را آسان می کنند، بلکه خطر تصادفات و بریدگی ها را نیز کاهش می دهند. اگر به دنبال انتخاب برند مناسب و با کیفیت هستید و یا می خواهید محصولی ارزان خریداری کنید به مجموعه نالینو مراجعه کنید. این مرکز بهترین و مناسب ترین ظروف آشپزخانه را برای خریداران گردآوری کرده است.

تخته های برش: اگر می خواهید برای جلوگیری از آلودگی متقابل آشپزخانه و نیز راحتی برش سبزی و گوشت و سایر مواد غذایی از ابزار مخصوص استفاده کنید، می توانید از تخته های برش مخصوص استفاده کنید، البته قبل از استفاده از این لوازم باید دستورالعمل های استفاده از آن را دنبال کنید. این محصول نیز از مهمترین ظروف آشپزخانه محسوب می شود.

مخلوط کن ها: بهتر است موقع خرید مخلوط کن، حتماً چندین اندازه را برای کاربردهای مختلف انتخاب کنید.

ماهیتابه: انواع مختلفی از ماهیتابه ها برای پخت و سرخ کردن مواد غذایی در بازار وجود دارد که هر کدام از آنها با مواد خاصی ساخته شده اند، مانند ظروف آشپزخانه چدنی. قبل از ثبت سفارش، در نظر بگیرید که آشپزخانه شما به چه نوع و به چه مقدار از این ظروف نیاز دارد.

علاوه بر این می توانید از ظروف ماهیتابه برای گرم کردن مواد غذایی آماده و یا از آنها برای نگه داشتن غذا در گرمکن غذا استفاده کنید، تا غذای شما آماده شود. ماهیتابه مخصوصاً برای تهیه غذا و نیز برای سرو غذا روی میزهای ضروری هستند.

قابلمه ها: مانند ماهیتابه ها، انواع مختلفی از قابلمه ها وجود دار، مانند قابلمه های چدنی، قابلمه های آلومینیومی و غیره که هر کدام مختص غذاهای خاص هستند.

قاشق های آشپزخانه:  جزو ضروری ترین ظروف آشپزخانه به شمار می رود که در هر آشپزخانه مورد نیاز است،  با استفاده از این محصول می توانید، سس ها را به هم بزنید، غذاها را در بوفه خود سرو کنید یا مواد را از یک کاسه دیگر بریزد، غذا را هم بزنید و غیره. این ابزارهای همه کاره باید در لیست تجهیزات ضروری موجود باشند.

 

ظروف پخت و پز آشپزخانه های حرفه ای:

ظروف آشپزخانه به خصوص ظروف پخت و پز، کاربردی ترین و ضروری ترین ظروف هر آشپزخانه حرفه ای به شمار می روند. هنگام انتخاب ظروف پخت و پز برای آشپزخانه خود، حتماً به این فکر کنید که بیشتر از چه وسایلی استفاده می کنید.

اگرچه خرید ظروف آشپزخانه کوچکتر هزینه آنچنانی نداشته و با کمترین قیمت می توانید آنها را تهیه کنید، اما اگر بخواهید به صورت دائم از چنین ظروفی در آشپزخانه استفاده کنید، شاید در طولانی مدت دچار خرابی شده و از لیست شما کنار گذاشته شوند، بنابراین در دراز مدت می توانند هزینه بیشتری برای کسب و کار و یا خانه شما داشته باشند. در اینجا لیست ظروف پخت و پز ضروری برای رستوران ها آورده شده است:

سرخ کن:  شاید بهترین و آسان ترین روش تهیه مرغ و سیب زمینی سرخ کرده و یا سایر موارد دلخواه، سرخ کن ها باشند. آنها به بهترین شکل ممکن کار یک آشپز را آسان می کنند و به بهترین شکل مواد غذایی را برای شما آماده می کنند.

ظروف نگهدارنده: اگر به مراکز فروش ظروف آشپزخانه مراجعه کرده باشید، تنوع زیادی از ظروف نگهدارنده را در مدل های پلاستیکی، چدنی، فلزی و استیل می بینید که هر کدام از آنها ویژگی های مخصوص خود را دارند. آنها بهترین و مناسب ترین وسیله برای نگهداری غذا در دمای خاصی هستند.

توستر: اگر قرار است آشپزخانه شما برای صبحانه مورد استفاده قرار گیرد، توستر برای نان و نان شیرینی شما ضروری است.

قهوه جوش: این مواد یک نوشیدنی بسیار دوست داشتنی و محبوب هستند، معمولا اکثر آشپزخانه های حرفه ای، برای راضی نگه داشتن مشتریان، و یا مهمانان خود از این وسیله استفاده می کنند، آنها می تواند در آشپزخانه حرفه ای شما نوشیدنی مناسبی برای شما به ارمغان بیاورد. این وسیله نیز از ظروف آشپزخانه محسوب می شود اما نبود آن نیز مشکلی ندارد.

 

علاوه بر این، با وجود ظروف پخت و پز، شما می توانید کار آشپزی خود را سرعت بخشیده و خسته نشوید. بهتر است هنگام خرید ظروف آشپزخانه به این مورد بیشتر توجه کنید.

 

نکته پایانی درباره مناسب ترین ظروف آشپزخانه برای حرفه ای ها:

در این مطلب بسیاری از ظروف آشپزخانه مورد نیاز اکثر رستوران ها و آشپزخانه ها که توسط متخصصان انتخاب شده اند، ذکر شد، اما بسته به فهرست و سبک و علاقه شما ممکن است از دیگر ظروف موجود در بازار نیز استفاده کنید. علاوه بر ظروف نام برده شده در این مطلب، تهیه لوازم مدرن برقی و سایر لوازم ضروری نیز می تواند کسب و کار و یا آشپزخانه شما را رونق و مهمانان شما را نیز راضی نگه دارد.

اما صرف نظر از آنچه در لیست ظروف آشپزخانه شما است، با مراجعه به فروشگاه اینترنتی نالینو می توانید بهترین ظروف مورد نیاز آشپزخانه های حرفه ای خود را با قیمت عمده و  در سریعترین زمان ممکن خریداری کنید. برای تخفیف در خرید ظروف جدید آشپزخانه ها و رستوران، حتما محصولات عرضه شده مجموعه ما را بررسی کنید. بهترین ظروف را می توانید با ما تجربه کنید و از آن لذت ببرید، چه ظرف کوچک و معمولی و چه ظرف کاملا حرفه ای مدرن.

 

  1. https://www.webstaurantstore.com

0 نظرات

نظری ثبت نشده است

افزودن نظر جدید

لینک کوتاه