حضور نالینو در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران همچون ادوار گذشته شاهد حضور پر رنگ برند نالینو در میان دیگر برندهای لوازم منزل و آشپزخانه می باشد.

اشتراک گذاری

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران همچون ادوار گذشته شاهد حضور پر رنگ برند نالینو در میان دیگر برندهای لوازم منزل و آشپزخانه می باشد. به گزارش روابط عمومی گروه نالینو، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران صبح روز سه شنبه 25 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور گسترده ی فعالان حوزه ی لوازم خانگی کار خود را آغاز نمود.

گروه تولیدی و صنعتی پانیذ سازان دانا (نالینو) همچون سنوات قبل با حضوری پر رنگ در این نمایشگاه ظاهر شده و پذیرای مراجعه کنندگان و بازدیدکنندگان از محصولات متنوع این برند خواهد بود.

از جمله نکات قابل توجه در نمایشگاه امسال حضور قابل توجه بازدید کنندگان و مراجعین در این غرفه می باشد. همچنین در حاشیه این بازدید ها بسیاری از مراجعین در رابطه با خواص و آثار ظروف نالینو برای سلامتی، اطلاعات مورد نیاز خود را کسب می نمایند. شایان ذکر است که تمامی محصولات نالینو اعم از چدن، گرانیت، پیرانیت و سایر محصولات آشپزخانه در این نمایشگاه با تخفیف 20 درصدی ویژه ی نمایشگاه عرضه خواهد شد.

گفتنیست بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران که از 25 آبان ماه آغاز به کار نموده است به مدت سه روز تا تاریخ 28 آبان به کار خود ادامه خواهد داد. علاقه مندان جهت بازدید از غرفه ی محصولات نالینو می توانند به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، سالن 41، غرفه 27 مراجعه نمایند.

0 نظرات

نظری ثبت نشده است

افزودن نظر جدید

لینک کوتاه