اخبار نالینو

حضور نالینو در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران

گروه تولیدی و صنعتی پانیذ سازان دانا (نالینو) در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران در میان دیگر برندهای برتر لوازم منزل و آشپزخانه حضور خواهد یافت.

اشتراک گذاری

گروه تولیدی و صنعتی پانیذ سازان دانا (نالینو) در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران در میان دیگر برندهای برتر لوازم منزل و آشپزخانه حضور خواهد یافت. به گزارش روابط عمومی گروه نالینو، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران در شرایطی برگزار می شود که بسیاری از برندهای مطرح در عرصه ی تولید لوازم خانه و آشپزخانه اقدام به عرضه ی محصولات برتر خود خواهند نمود. گروه تولیدی و صنعتی نالینو نیز به عنوان تنها تولید کننده ی ظروف چدنی سلامت محور در کشور، همچون ادوار گذشته، در این دوره نیز حضوری فعال و پر شور خواهد داشت.

از جمله نکات قابل توجه در نمایشگاه امسال، معرفی محصولات جدید این گروه تولیدی و صنعتی تحت عنوان "نالینو پال" است که در نوع خود می تواند برای بسیاری از خریداران لوازم خانگی، با جذابیت های فراوانی همراه باشد. شایان ذکر است که تمامی محصولات نالینو اعم از چدن، گرانیت، پیرانیت، کباب پزها، کتری و قوری و سایر محصولات آشپزخانه ی نالینو در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. گفتنیست بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران فعالیت خود را از 29 آذرماه آغاز نموده و تا 2 دی ماه ادامه خواهد داد.

علاقه مندان جهت بازدید از غرفه ی محصولات نالینو می توانند در روزهای ذکر شده، از ساعت 9 لغایت 16 به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، سالن 6 ، غرفه 21 مراجعه نموده و علاوه بر تخفیفات ویژه ی نمایشگاه از هدایای جذاب نالینو ویژه ی بازدید کنندگان محترم نیز برخوردار شوند.

http://studionoghte.com/nalino/tour.html

 

0 نظرات

نظری ثبت نشده است

افزودن نظر جدید

لینک کوتاه