اطلاعات عمومی

تابه استیک چدنی چه مزیت هایی دارد؟

استیک یک غذای محبوب و پرطرفدار است.ما با فراهم آوردن یک دستور ساده سعی کردیم امکان تهیه این خوراک خوشمزه را در هر روز هفته فراهم آوریم. اما برای دستیابی به نتیجه مطلوب به یک تابه استیک چدنی نیاز خواهیم داشت. که بهترین گزینه تابه استیک چدنی نالینو است.

اشتراک گذاری

 تابه استیک چدنی چه مزیت هایی دارد؟

همه ما موقع آشپزی دقت کرده ایم که با کدام تابه یا قابلمه راحت تر آشپزی میکنیم و لذت میبریم. و همیشه انتخاب اول ما آن ظرف است. بطوریکه اگر کثیف باشد یا غذای دیگری در آن در حال پختن باشد، کارمان لنگ می ماند. قطعا تابه استیک چدنی یکی از همان ظرف هاست!

 

چرا باید از ظروف چدنی برای آشپزی استفاده کنیم؟

در اینجا برخی از مزایای ظروف چدنی آورده شده است.

  • بدون مواد سمی
  • غذا به آنها نمی چسبد که بسیار با اهمیت است.
  • ظروف چدنی به هر چیزی که بپزید کمی آهن اضافه می کند!
  • وقتی چدن داغ شد ، داغ می ماند. بنابراین تابه های چدنی برای مغز پخت شدن گوشت بسیار مناسب هستند.
  • چدن برای گرم نگه داشتن غذا بسیار مناسب است زیرا مدت زمان قابل توجهی گرما را در خود نگه می دارد.
  • در طی فرآیند پخت مقدار کمی آهن در غذاها جذب می شود.
  • ظروف چدنی پس از پخت و پز نیاز به تمیز کردن و نگهداری کمی دارد.
  • مزیت بزرگ دیگر ظروف چدنی ، هزینه نسبتاً کم آن در مقایسه با دیگر ظروف است.
  • میتوانید از آن ها بر روی هر منبع حرارتی استفاده کنید.

چگونه در یک تابه چدنی استیک درست کنیم؟

برای لذت بردن از یک استیک خوشمزه و آبدار نیازی به مراجعه به یک رستوران شیک ندارید. شما فقط باید بدانید که چگونه یک استیک را در تابه چدنی در خانه بپزید. اگر قبلا هرگز استیک نپخته اید ، می تواند کمی ترسناک باشد. به همین دلیل ما این راهنمای ساده را ارائه داده ایم؛ که به طور خلاصه طرز پخت استیک در تابه چدن را بیان می کند. دستور العمل آن بسیار آسان است ، شما می توانید آن را در هر روز از هفته تهیه کنید. روش ما فقط شامل سه چیز است: نمک کوشر ، گوشت استیک تازه و یک تابه چدن.

 تابه چدنی ندارید؟ ما تابه استیک چدنی نالینو را به شما  پیشنهاد میکنیم.

بهترین مواد لازم برای تهیه استیک:

1 قاشق غذاخوری نمک کاشر 

700 گرم گوشت گوساله با ضخامت 4 سانتی متر

 دستورالعمل

 مرحله اول: برای طعم شگفت انگیز گوشت به طعم های فانتزی زیادی نیاز ندارید. در واقع ، ما فقط نمک را انتخاب می کنیم. نمک کاشر با دانه کوچکتر ، سریعتر تجزیه می شود و می تواند به استیک شما عطر و طعم خوبی بدهد. با برداشتن استیک از یخچال شروع کنید و دو قاشق چای خوری نمک را در هر دو طرف گوشت بپاشید. بگذارید به مدت 45-60 دقیقه بماند. این دوره استراحت به گوشت زمان می دهد تا به دمای اتاق برسد، که به پختن یکنواخت استیک کمک می کند. همچنین به گوشت زمان می دهد تا نمک را جذب کند.

مرحله دوم: تابه را گرم کنید و استیک را آماده کنید. نکته طلایی دیگر یک استیک خوشمزه گرما است. و این کار با یک تابه داغ و گرم انجام می شود؛ یک تابه چدنی بهترین گزینه است. این ظرف بسیار داغ می شود و همچنین گرما را برای مدت طولانی حفظ می کند، و آن را به یک ظرف مناسب برای استیک تبدیل می نماید. شما می خواهید ظرف خود را برای مدت 4 تا 5 دقیقه روی حرارت زیاد گرم کنید. سپس ، استیک خود را با حوله های کاغذی خشک کنید و قاشق چای خوری نمک باقی مانده را در کف تابه بپاشید.

مرحله سوم: استیک را داخل تابه چدنی قرار دهید و بپزید تا جایی که به راحتی جا بیفتد. این کار بین یک تا دو دقیقه طول می کشد. سپس شروع کنید  به حرکت دادن استیک. گاهی اوقات کمی فشار دهید تا از تماس یکنواخت با تابه اطمینان حاصل شود. جابجایی استیک به دور ظرف کمک می کند تا سریعتر و یکدست تر بپزد.

 نکته: در این مرحله دود زیادی تولید می شود ، بنابراین مطمئن شوید که در یک فضای تهویه مناسب غذا می پزید.

مرحله چهارم: استیک را بچرخانید و ورق بزنید تا زمانی که در حد دلخواه شما طبخ شود. بگذارید استیک 10 دقیقه قبل از برش استراحت کند. استیک شما آماده است. با هر سس یا افزودنی که مایل هستید نوش جان کنید.

مزایای استفاده از تابه استیک چدنی

در بخش قبل در مورد تهیه استیک در تابه چدنی گفتیم. در این بخش مزایای تابه استیک چدنی را برخواهیم شمرد.

بهترین استیک استیکی است که به خوبی مغز پخت شده و آبدار باشد. این تابه ها به خوبی گرما را در سراسر ظرف به صورت یکسان پخش کرده و در خود نگه میدارند؛ که باعث پخت درونی گوشت می شود. همچنین پخش گرما به صورت یکدست در ظرف باعث آبدار شدن استیک و جلوگیری از سوختن آن می شود. هرچقدر هم که تابه داغ شده و پخت شما طول بکشد هیچ نوع ماده سمی از تابه خارج نمی شود.اطمینان داشته باشید که استیک شما کاملا سالم است. پس از آشپزی، شما نگرانی در مورد شست و شوی تابه نخواهید داشت.با آب خالی هم پاک می شود! بهتر است پس از شست و شو تابه را خشک کنید. احتمال چسبیدن گوشت به کف تابه صفر است. پس تنها کاری که باید انجام دهید طبق دستورالعمل و با خیال راحت به طبخ استیک با این تابه شگفت انگیز مشغول شوید.

معرفی نالینو به عنوان تولید کننده تابه استیک چدنی

نالینو در حال حاضر تنها تولید کننده ی ظروف  تمام چدنی و نچسب در کشور می‌باشد.

از مزایای این ظروف  حفظ حرارت و انتقال تدریجی آن به مواد غذایی، حفظ خواص  مواد مورد طبخ، خوش طعمی غذا به دلیل پخت اصولی، جا افتادن مواد غذایی و همچنین امکان تهیه‌ی غذا بدون  استفاده از روغن می باشد.

تابه چدنی نالینو 

تابه چدنی یکی از پرطرفدار ترین و پرکاربردترین محصولات نالینو است.دلیل پرطرفدار بودن این محصول چیست؟

حتی یک قطره روغن هم برای تابه چدنی نالینو لازم نیست..

حرفه ای در گریل کردن انواع گوشت و سبزیجات.

به دلیل ضخامت و وزنی که دارد، می تواند غذا را بسیار سریع تهیه کند.

از هر دو طرف تابه می توان استفاده کرد!

بدون نیاز به فر می توان در آن نان و پیتزا پخت.

می توان در هنگام طبیعت گردی تابه را روی زغال قرار داد و سبزیجات و گوشت را کباب کرد.

حتی یک غذای ساده مثل نیمرو هم در آن خوشمزه تر بنظر می رسد.

 

سخن آخر

نالینو برای حمایت از خریداران خود، علاوه بر قیمت گذاری مناسب روی محصولات، اقدام به فروش اقساطی برای همه محصولات خود کرده. به امید اینکه برای خرید از ما هیچ خانواده ای با مشکل مواجه نشود.

0 نظرات

نظری ثبت نشده است

افزودن نظر جدید

لینک کوتاه