اخبار نالینو

بازدید مدیر کل استاندارد استان تهران از غرفه محصولات نالینو

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران همچون سال های گذشته، میزبان برند نالینو بود و کما فی السابق با استقبال گسترده و قابل توجه مراجعه کنندگان رو به رو شد.

اشتراک گذاری

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران همچون سنوات گذشته، میزبان برند نالینو بود و کما فی السابق با استقبال گسترده و قابل توجه مراجعه کنندگان رو به رو شد.

به گزارش روابط عمومی گروه نالینو، محصولات نالینو که در حال حاضر تنها ظروف پخت و پز چدنی با پوشش نچسب در کشور می باشند، به دلیل ویژگی های فراوان در تامین سلامت مصرف کنندگان، همواره مورد علاقه ی طیف وسیعی از مشتریان در داخل و خارج از کشور بوده و نظرات مثبت بسیاری را به سوی خود جلب نموده است.

این گروه تولیدی و صنعتی در نمایشگاه لوازم خانگی امسال میزبان بسیاری از چهره های سرشناس عرصه ی تولید و صنعت بود که از جمله ی شاخص ترین آن ها می توان به حضور محمود رضا طاهری مدیر کل استاندارد استان تهران در غرفه ی محصولات نالینو اشاره کرد. گفتنیست طی این بازدید آقای طاهری به جهت کیفیت بالای محصولات تولید شده در گروه تولیدی و صنعتی نالینو از مدیران و دست اندرکاران این مجموعه تشکر و قدردانی نمود.

0 نظرات

نظری ثبت نشده است

افزودن نظر جدید

لینک کوتاه